14 november 2006

Värmejus



Inköpslista hittad på Ikea i Malmö söndagen 12 november

6 kommentarer:

Lars sa...

När barn stavar fel så blir det lite sött. Jag drömde förrsten om den här bloggen i natt, en märklig känsla.

jovanna sa...

Det gulligaste tycker jag är mellanrummet mellan e och j.

Pernilla sa...

hur vet man att det är ett barn som skrivit! Och vem behöver skriva upp värmeljus på komihåglistan när man är på IKEA, man kan liksom inte missa dem!

jovanna sa...

pernilla: framför allt inte på tagsjälvlagret-listan:D (det är lars som tror att det är ett barn och jag vågar inte säga emot för då får han mardrömmar)

Nina sa...

*myser*

Lars sa...

Det jag menade var bara att det kan vara sött om ett barn stavar fel, den här lappen kan mycket väl vara skriven av en vuxen och upphör då genast att vara söt.

Förresten så är jag inte fullt så rädd som somliga tror.