13 juli 2006

sammanslagning

eftersom det är svårt att lura folk till min rosa blogg och eftersom jag själv inte orkar blogga på två ställen slås nu den rosa och gröna bloggen ihop. från och med nu kommer skyltarna alltså att finnas här. detta är dagens (de gamla finns fortfarande kvar här) :

den här skylten har jag sett så många gånger att jag nästan blivit immun mot den. tror att jag mycket väl skulle kunna säga "här står jag och lutar mot väggen". frågan är vad luta egentligen betyder som ickereflexivt. att spela luta kanske? som trumpeta.

finns att beskåda på helsingfors närtåg (motsvarande pendeltåg)

7 kommentarer:

Lilla jag sa...

Du lurade mig...nu har jag varit och kollat din rosa blogg :-)

jovanna sa...

haha! men du kanske hittade något annat roligt där;)

Pernilla sa...

men den rosa bloggen är ju jätterolig!! :-D

Pernilla sa...

men den rosa bloggen är ju jätterolig!! :-D

jovanna sa...

pernilla: tack! men den försvinner inte. allt hamnar här.

Anonym sa...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Anonym sa...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»