20 juli 2006

Jag vet var du bor...

Idag har jag varit med om något som jag (tack och lov) aldrig har varit med om tidigare. Allt började med fyra däck. Som vi köpte, reklamerade och för en månad sedan också returnerade. Det här (och framför allt kampen för att få de pengar vi betalat tillbaka) har inneburit att jag har haft regelbunden kontakt med en man/kille (numera kräk) som jobbar för denna internetbutik.

Han är (var) väldigt trevlig, charmig, pratsam och ju mer jag flörtade tillbaka (jo, visst jag måste erkänna att jag föll för hans charm) med honom, desto mer hjälpsam. Ja, så trevlig att han fick min msn och lovade kontakta mig där när pengarna var på väg. Ni förstår säkert vad allt det här slutade med - han var inte så hemskt intresserad av att prata däck, däremot mer av sitt (påstådda?) sexliv och diverse andra saker som rör denna siffra.

Först blev jag rädd (han har ju i och med ordern en del uppgifter om mig). Sen kom jag på att det kanske är han som borde vara rädd, jag vet var han jobbar och just nu känner jag mest av allt för att åka dit och skära kulorna av honom.

Rädd är jag däremot för att jag är övertygad om att idioter som honom förstör för alla ärliga, trevliga, normala och pålitliga invandrare (utlänningar/nysvenskar - vilket ord bör man använda nuförtiden?).

Någon som har förslag på vad vi ska göra? Införa feminism på skolschemat? Kastrera folk som inte kan förmedla en sjyst kvinnosyn (här i motsatsen till sjuk, dvs att tycka det är ok att t ex köpa sex) till sina barn. Klistra upp skyltar med: Varning för XXX, med namn och bild, på stan?

Sluta flörta kommer jag iallafall inte att göra. Kräket är numera blockerad på msn och pengarna har vi fått.

8 kommentarer:

Lilla jag sa...

Fy vad hemskt:-( Bra att det slutade OK i alla fall!

crrly sa...

Usch, usch, usch!!

Har varit med om nåt liknande... men då var det en helsvensk man, så ursprunget betyder inget, idioter finns minsann överallt!

Hoppas du slipper honom i fortsättningen!

jovanna sa...

crrly: hej, det var längesen:) Jo, jag vet, idioter finns överallt. Att jag sa som jag sa beror på att jag berättade om "kräket" för kompisar som kontrade med typ - usch, akta dig för sånna. Jag är ju själv ihop med en "blatte" och blir så ledsen av sådana kommentarer...

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested

Anonym sa...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Anonym sa...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »